Kollo v. 32! Shit va kul!

Så...

Jag är hemkommen, jag lever om dock knappt!

Jag har haft en helt underbar vecka!

Tänk er:
Undebart go och snälla ungar, underbart väder (nästan varje dag), asgod mat, underbar miljö, volleyboll, frisbee, kubb, brännboll, bad, kanot, minigolf, tipspromenad, grillning och sist men inte minst helt underbara ledarkamrater!

Mattias - stabil ledare, vilken jag hade ansvar för hela veckan tillsammans med!
Emma - Hanna - Ammi - Sara - Malin -  Matilda - ett gäng helt underbara ledare med stort hjärta för barnen. Ni har gjort en underbar insats denna vecka! Grymma är ni!

Denna kollovecka har fungerat utan större motgångar, från start i måndags till slut i igår så har allt rullat. Dock blir man lite irriterad när man kommer ut till ett kollo. Man ska ha hand om 16 ungar och på plats finns istort sätt inga leksaker, inga sällskapsspel, inte ens en kortlek. Som tur är så är man juh stabil och löser situationerna som dyker upp och som sagt mycket tack vädret så har livet på kollot i Sätravallen varit ett underbart liv!

Nu är det fredag eftermiddag, idag har jag enbart varit iväg och gjort enklare ärenden, på idrottens hus och på stan. Sen har jag istortsätt enbart häckat framför datorn - TVn - Playstation. Mycket trevlig dag!

Nu när kvällen börjar närma sig börjar man fundera över vad man igentligen ska hitta på!

Hmmm....ringa nån...aja..de kan juh funka, men vad vill jag hitta på då!? Vad ska jag föreslå....vet ej...

kan bli så att jag tar bilen och drar till lambot för att studera IK ÖLs damlag.....de kan bli skoj...!

Chipp och Hej...Vi hörs...

kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0