Oj...nemen...en vecka sen sist...hihi...

Förlåt! Ja Jag erkänner, jag har varit fruktansvärt dålig på de här senaste tiden....

Jag tycker juh själv att de är rätt skoj att vara här och skriva, men ibland bara glömmer jag bort...hihi

Ska åter igen försöka göra ett snabbt försök till att återberätta mina dagar...Det är juh nästa en vecka sen sist...så ni får ha överseende med att vissa luckor i historier kan förekomma samt att jag kan ha glömt viktiga detaljer! Känner ni er orättvisst behandlade, hör då av er så ska vi nog kunna fixa till bekymmren som uppstått!


Tisdag

Just ja... Det var den dagen, då jag tog med mig lillebror Sebb och satte mig i en bil. För att åka de 30 milen till Gbg för att gå på anställningsintervju åt TelenorXpress. Intervjuerna gick hyfsat, kunde dock konstatera mitt under intervju nr ett att jag är en otroligt dålig lögnare. Detta fenomen är i många situationer väldigt bra, i andra inte lika bra...hade gärna sett att jag kunnat "ljuga" lite. Då hade nog detta jobb blivit mitt. Även om jag inte är helt hundra på om det är det jobbet jag vill ha... *haha*! Aja...när intervjuerna var klara, gick jag fint ut till Sebb som satt fint i bilen och väntade. Därefter starta jag motorn och reste sen de 30 milen tillbaka till Linköping. Direkt bar det av till Lambot för att studera höstpremiären mot Gullringen, en match som vi förövrigt vann med 2-0!

Mycket viktigt

IK Östria Lambohov - Gullringen
2-0




Onsdag

Hmm....vad hände i onsdags....vänta måste kolla....



Just ja...haha....de var juh dagen då det bar iväg mot Ödeshög och Sjöstads fotbollsgolf!
Detta mina vänner får ni inte missa, detta måste upplevas minst en gång om året!

Fy fan va roligt..

Jag, Danne A, Jimmy L, Krikka H och lillebror Tedda!
Det var vi som ingick i dagens lineup...

precis som när jag återberättar minigolf så kan jag väl säga att jag kom sist....haha...

Nej..vänta de gjorde juh Tedda (han är dock bara 11 år gammal..)


Torsdag

Det var dagen då jag hade två träningspass...

12-14 Talanggruppen

18-1930 IK Ö/L seniortrupp

aja...mkt mer gjorde jag inte....satt hemma o slappa, kanske drack en öl eller två me...=)


Fredag

Hmmm, hyfsat slapp morgon!

12:00 Började jobba - Pandion Omsorg AB

tog med en av de boende ut till Sätravallen där vi spenderade ett dygn....


Lördag

Jobba som sagt....

12:00 gick av mitt pass, samt att samling inför borta matchen mot Vimmerby....
Bussresa ner till Småland, där Vimmerby stod för dagens motstånd.... och vilket motstånd sen...eller var de vi som inte bjöd upp!
Avgör själva... 2-0 till Vimmerby efter 3,30 av matchen....

aja...matchen slutatde 4-0 och vi kunde enkelt konstatera att vi gjort vår sämsta insats i år!

Vi åkte hem och jag drog igång bärsen, näripå omgående...Utgång och röj på BK!
Mycket Uppskattat!


Söndag....

hmm...halva dan har gått och hag inte gjort nått än.....


Där har ni...mer inlägg kommer....haha

//Puss o kram o nyp i stjärten..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0