Tisdag natt, snart är jobbet klart för denna dag!

Hej alla glad och alla ni andra me är klart!

Nu har klockan slagit 01:15 och jag sitter kvar på jobbet, som ni märker är de så sjukt lungt här så jag har till och med tid att skriva lite på bloggen!

Denna dag på jobbet har varit relativt trevlig, det mesta har funkat väl och nu när de var dags för läggning så funkade allt underbart bra....iallafall än så länge...jag har dock inte åkt hem än... allt kan hände på 40 minuter!

Jag är förtillfället pigg som en nötkärna, men på något sätt längtar jag efter min säng...

Det är förövrigt fler saker jag ibland kommer på att saknar....bland annat min födelsedag...asså jag har juh fyllt, men jag har inte blivit firad än....iallafall inte av familjen på pappas sida...hmm...men de är som de brukar vara, eller som de har varit de senaste åren...jag firas i början av september...(för er som inte vet, eller inte minns så fyller jag juh år den 11 juni)

Aja...ibland saknar jag vissa av mina vänner, saknar att umgås med dem, saknar att garva, snacka skit eller snacka viktiga saker me för den delen....

Just nu saknar jag MR J! Skåningen....Jenza, de lilla mongot....Måste fan till Malmö för att träffa han...o de är snart...

Jag måste även se till att umgås mer med folk, jag är för djävla dålig på de...tar mig inte iväg nånstans. Måste bättra mig...så ni som saknar mig..hör av er, tjata på mig... jag lovar jag ska försöka...hahaha

aja..en sista runda i huset blir de nu...måste säkerställa att allt är så lungt som de verkar...äre de, så kanske de är så väl att jag kan åka hem o slänga mig i bingen o glo tv.... haha

Slepp najs fågelbajs
//Tobbs

Kommentarer
Postat av: Jenza aka Mr Mongo

Hej gubben! Ja & jag saknar dig!! Jag är ledig hela denna helgen som kommer.. efter det dröjer det nog till den sista helgen i september innan jag är ganska fri... =/ Hoppas du mår fint!! Pussss <3

2007-08-15 @ 16:58:28
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Kicki

Hej din galning!
Får man skriva såna saker på msn och sen logga ur???
Puss och kam

2007-08-16 @ 14:35:34
URL: http://thulstrup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0