Väldigt mycket att göra!

hmmm...Tisdagens dygnspass, blev tyvärr de jobbigaste jag varit med om på länge. Mådde inte bra alls....sov inte en sekund och hela natten blev full med slagsmål, vandalisering och brottningsmatcher...det var upploppsstämning på hemmet....

Men Men, det har lugnat ner sig...Jag har dock jobbat mer eller mindre hela tiden och onsdagens match i Kisa slutade 1-1, knappt godkännt...

Nu har mitt schema ändrats inför helgen....Vilket jag kan tycka är skönt, då jag får en ledig lördagkväll!

Fredag: jobb från 23
Lördag: jobbar fram till 17
Söndag: Match mot Eneby hemma på "grytan", därefter jobb fram till nån gång på eftermiddagen på Måndag!

Aja..de var de..nu ska jag nog lägga mig i sängen en stund innan de blir jobb...

Over and out

//Tobbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0