varför inte skriva lite i förväg...

kom på nu när jag ligger här att man kan juh faktiskt skriva lite i förväg....dock blir de juh två inlägg, skrivna och publicerade typ direkt efter varandra....men de kan juh vara skoj...eller nåt...hahaha

Imorn tänkte jag vara barnvakt, far är borta o jobbar o styvmor jobbar morgon...små syskon som behöver frukost o syskon som har sin sista vecka på sommarlovet....vilket på nåt lustigt sätt gjort att jag känner att jag ska ställa upp med lite morgonsysslor med syskonen....o så har de blivit...

Klockan 11 är de dock slut på barnvaktandet och jag ska  iväg till jobbet...

Tisdag = jobb 12:00-02:00 (hoppas jag)
Onsdag= se tisdag


kanske skriver innan torsdag...då får ni veta vad som händer då...hahaha

nu är de sovställning som gäller....
Nån som ska klia min rygg nu innan jag somnar...neee...tänkte väl de, aldrig fel att fråga dock!

Var f*n är toan igentligen?



Bjuder på en rolig bild....! =) mest för att jag ska få skratta lite till innan sovdags!

Natti// Bias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0