WTF, jag ska nog inte vara bloggare =)!

Nu är de ungefär en vecka sen jag skrev sist o det är juh fruktansvärt illa av mig!

Tänker inte köra nån dagsbeskrivning av de dagar jag inte bloggat på, utan bara konstatera att jag jobbade nästan 75 timmar förra veckan. Lördag-lördag, där har ni förklaring till att jag inte bloggat.

Är ganska trött och något sliten efter denna moster vecka....dock väntar ytterligare en tuff vecka med fullspäckat schema, denna vecka är det dock lite andra uppdrag än bara Pandion.

Veckans schema!

Måndag: P-möte fm, slapp em, träning/juniormatch kväll
Tisdag: Går på mitt första dygnspass på Padion
Onsdag: Kliver av 10, börjar Sätravallen 10,30-15, match i Kisa kvällen
Torsdag: 8:30 börjar Sätravallen jobbar till 15. 18:30 presentation av mitt Ex-arbete i Norrköping
Fredag: sovmorgon, jobb 14-02
Lördag: se fredag
Söndag: sovmorgon, match i Lambot - avspark 15:00 (be there!). efter matchen jobb till 00!

Så ni kanske förstår om jag inte denna vecka bloggar så mycket. Dock blir de pengar in o som ni ser inte särskillt mkt pengar ut!

Hör av er om ni ser en lucka där ni vill ses...annars får ni vänta...hihi

Puss o kram o nyp i stjärten

//Tobbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0