Det är svårt att komma på härliga meningar till rubrikerna...

Hej igen!

Jag vet ärligt talat inte varför jag envisas med att hålla min blogg vid liv. Jag är en sån urusel bloggare, alla negativa ord på jorden räcker inte till för att beskriva hur kass jag är på denna aktivitet.

Dock vet jag att jag är väldigt bra på en hel del massa annat, fråga runt lite bland dom ni känner så får ni höra. Jag är en djävel på att ....hhmmm....aja fråga runt istället. Blir inte lika jobbigt för mig då...

Mycket händer, livet står sällan still om man befinner sig i Tobias Birgerssons kropp må jag säga. Tur för er är väl att det är bara jag som kan vara i min egen kropp, så slipper ni med allt slit och allt fläng fram och tillbaka...Men va fan jag har sagt det förut och jag kan säga det igen. Jag är inte jag om dagarna inte går undan. Det måste hända saker serru....annars blir de bara långtråkigt.

Kan dock hålla med de flesta av mina nära och kära som så sakterliga börjar kritisera mig, tala om för mig att jag är dum i huvudet osv osv. JA jag jobbar för mycket och JA jag är medveten om de... Har fått glada nyheter som för framtiden kommer innebära mindre press på att jobba som en galning. Jag har fått en tjänst på 50%, vilket innebär en halvsäkerhet i ett halvår, till att börja med. Skönt som fan...kommer juh självklart att jobba mer än 50%. Men jag behöver inte känna samma panik över att tjäna så mycket pengar jag bara kan längre...det är skönt. Då kanske de bara räcker med en 30 övertidstimmar/månad i framtiden...haha

I övrigt då:
* Singel
* Trivs som fisken i vatten i lyan, (de kommer snart bilder jag lovar)
* Köper bil vilken dag som helst!
* Mitt damlag är hur kul som helst att träna, bästa beslutet jag tagit på länge.
* Snart är det jul - fruktansvärt panikartat fram till den 24de, men väldigt mysigt när de väl kommer till...
* Jul och nyår innbär en del ledigt...hur skönt som helst...

Sen har vi snart ett nytt år juh....o fan den som tror att jag ska bättra mig bara för att det är 2008.
Jag ska vara samma tokiga Tobbe iallafall...

So long....hörs...kan man juh hoppas!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0