Det här är helt djävla sjukt!

Nu är det konstaterat, det är ett faktum....

Tobias Birgersson är en väldigt skadad man!

Har varit typ ledig nu i två dagar, måndag och tisdag! Gick juh för övrigt hem från jobbet i söndags, pga. migränattack med tillhörande kräkningar och feber... så i söndags eftermiddag låg jag istort sätt enbart på soffan och sov. Vilket förövrigt var välbehövligt då det blev en del sovtimmar.

Igår gjorde jag typ inget under dagen. Åkte  runt och besökte lite folk o så...idag har jag varit på jobbet, men de ända jag har gjort är att måla. Inte särskillt påfrestande...

Kom hem efter ett möte vid ca. 20 idag...lagade lite käk och la mig, efter maten, i soffan för att se på fotbollen. Dock somande jag direkt och vaknade och förflyttade mig till sängen runt 1. När klockan sen slagit ganska exakt 0330 så vaknar jag...och kan omöjligt somna om.....!!!!

Jag är jättepigg och klockan är nu 20 minuter i 6 och jag ska gå upp o göra mig klar för jobb om en timme och 20 min....om allt vore som de skulle....Men jag är inte normal, det är bara att konstatera...USH! Undra vart de här ska ta vägen...

Nu ska jag iallafall se om jag kan sova några min till innan det är dags att verkligen gå upp....

vi hörs kanske...!

// Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0