Det stundar ett nytt år....2008

Tjena hallå "dagboken"!

Sent som fan en lördagkväll, som för övrigt spenderas på kontoret på jobbet. Rätt tradigt om jag själv får säga de...tur att de finns nån som håller en sällskap (tack Lovisa).

Satt här och läste min blogg....just inlägget om 2007, började fundera lite kring vad som komma skall dvs. 2008!

Hur ser jag på nytt år, vad tycker jag om nyårsafton, ska det bli kul, blir det bättre än det som just varit? Det finns juh en del frågor och funderingar så här iför ett årsskiftet.....ska man avlägga nyårslöfte!? KLART man ska...samma som varje år..."Jag ska bli lite bättre än vad jag var i år....!"...Hmm...jag vet det är ganska abstrakt och svårt att bedömma...men ofta när man summerar så tycker jag att jag lyckats varje gång...*haha*

Så vad förväntar jag mig inför 2008....
vet inte....

men jag ser framemot att få träna mitt damlag.... starten på mitt uppdrag har juh varit asskoj så jag tror det kommer fortsätta så och de mesta tyder på att 2008 kommer bli ett bra år för Östrias damer...

jag ser också framemot ett nytt år på jobbet, kan väl inte starta mycketbättre än att ha fått en anställning...underbart! Lite trygghet...

O ni som känner mig vet väl att jag kommer testa en hel del nya grejer under året som kommer, både ensam och med nära och kära....

för
"in love or friendship you will nerver walk alone"
och glöm inte
" gårdagen en erfarenhet, morgondagen en möjlighet"

Simma lungt mina trogna läsare....nu ska jag snart natta ungdomar...innan jag själv klubbar i säng som en säl!

se you later aligator!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0