Förkylningen nästan dödar lilla mig...

Tjoho....

Nu har eländet träffat lilla mig... Förbanadedjävlavinterförkylning heter det som just träffat mig! Helt värdelöst, lägger jag mig ner så slutar jag andas! ( inte riktigt så illa, men ni vet hur det är när en man är förkyld) =)

Just nu sitter jag och smakar på min whiskey, ensam i min underbara lya.... Aja..låter ensamt....men whiskeyn är ett försök att bota min förkylning som nästan dödar mig...aja..jag överdriver lite...! Men bara lite...

Tror dock att whiskeyn gör lite nytta...den är dock väldigt god...så jag går på de så länge..

Får dock inte bli för mkt att dricka idag...tur att den halva flaskan snart är slut... Jobb imorn!

Sen är det NYÅRSRÖJ!

//Tobbe

Kommentarer
Postat av: Annica

Problemmet med att inte kunna andas när man ligger ner avhjälps ganska bra med nässpray..ett litet tips bara från en som har en sådär 10 förkylningar om året..
Gott nytt år!

2007-12-31 @ 00:10:13
URL: http://annica123.blogg.se
Postat av: Lovisa

neeejj gå inte på det där nässpraysnacket. du vet vad jag har sagt;p

2007-12-31 @ 11:58:41
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0