Ny vecka...o nytt år närmar sig!

Måndag!

Helgen som just passerat har väldigt väldigt trevlig. Skönt att kunna koppla av och ägna sig åt saker som man inte alltid hinner med....

I Fredags jobbade jag dock de långa, lite halvjobbiga passet. 08:00-01:30, jag var dock inte hemma förän 05:30 men sånt är mitt jobb...=)!

I Lördags var det sedan dags för innebandyn...nästan så de börjar bli dags att släga fram lite bilder från våra bravader i Collegium. I Lördags skulle ni varit där dock...ojojoj...vilken uppvisning! Krikka Hansson 3 mål, kanske inte svårt att förstå och tro på....men håll i er nu....Tobias Birgersson 3 mål!!!!!! hahaha...jag förstår att ni nu sitter med hakan nere i kvävecken....O ja..ni behöver inte fråga, inte nypa er själva heller. Det är helt sant...jag gjorde 3 mål =)

Matchen vanns förövrigt av oss med hela 8-0!

Resten av lördags eftermiddagen spenderade jag i Fotbollshallen där jag spanade på fotboll, vad annars liksom.

När kvällen sedan var framme och jag hade sovit en stund på soffan så var det Tonnkan som stod för värdskapet. Hemma hos han var det fest och en himla massa nya människor dök upp. Väldigt skoj...! Var längesen det var så trevligt...gör vi om tycker jag!

Söndagen sen, en väldigt skön dag....till en början. IK Östria Lambohov dam, hade turnering i Mjölby. Det gick väl inte som önskat, men det var väldigt skoj! Framförallt gavs möjligheten att lära känna tjejerna lite mer och så är det alltid skoj att vara iväg på cup!

Jobbade en stund på eftermiddagen, dock börjar kroppen min att säga ifrån och jag tvingades att gå hem. Jag var helt enkelt för trött. Helt slutkörd...ush...Vi ska inte prata om de. Jag har tagit ett par dagar OFF work nu....och är sedan ledig en del kring jul och nyår...Så jag får möjlighet att samla kraft...jag har juh förövrig inte haft nån semester i år alls....

Så de kanske inte är så konstigt att jag är sliten så här års....eller vad tror ni?

Nu är det snart dags för fotbollsträning....så jag ska lägga ner här nu och så sakta börja byta om....

Vi hörs...!

keep it up!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0