Sista dagen för den här gången!

Jahop...

Då kan vi snart lägga ännu ett år till handlingarna. Än en Gång har 365 dagar passerat och vi kan titta tillbaka på vad som varit och vi kan titta framåt på vad som komma skall...

Ni har ju redan vetskap i vad som hänt i mitt liv och vad som kommer hända...Tor dock att 2008 kommer bli väldigt trevligt. Väldigt skoj. Fruktansvärt lärorikt och tillslut så både vet jag och hoppas jag på att det kommer att innehålla massor med nya utmaningar...satan så skoj det ska bli!

Min sista dag på detta år; vad händer då!?
Just nu så sitter jag på jobbet, snacka om hets! Nyår är en jobbig dag för en del....Själv tycker jag att detta ska bli svinskoj. Slutar jobba 16! När jag väl kommit hem, så är det dusch o en liten Wirre för att värma kroppen lite.

Därefter blir att bege sig till Jimpan, för att laga Nyårssupé, ojojoj...mina vänner. Jag o Soffan står för käket idag...så najs det kommer bli!

När vi väl tryckt ner käket så bär det väl vidare till någon form av Kalas hos Tosse, där tänkte iallafall jag bli fullare innan raketerna bränns av! Sen övriga detaljer kommer en annan gång....Nu ska jag laga lunch....!

Gott Nytt År!
- tillönskas ALLA-

*från*
//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0