Vet inte riktigt vad som flugit i mig....

Tjoho....

Det är tisdagnatt, klockan står på 02:22 och jag sitter vid datorn på jobbe. Har jouren detta dygn och det har stökat rätt bra under dagen idag. Så här sitter jag för att se till att allt är lungt och skönt nu när natten har kommit och  alla ska sova!

Själv önska jag med få sova en stund...men ni som känner mig vet att jag inte behöver sova för ofta...jag lever iallafall...

hmm... ibland reflekterar man lite över livet istort och i smått med för den delen... Idag har varit en sån dag!

Jag har tänkt tillbaka lite på tid som passerat, tid som varit. Perioder som kommit och gått...saker man gjort, saker man inte gjort.... folk som har ingått i ens liv för att sen nästan helt försvinna eller försvinna helt. Fan va sorgligt igentligen.... börjar nästan fundera på att vi människor till viss del är lika primitiva som vissa djur. Vill inte att det ska vara så.... skulle kunna önska att man tar bättre vara på alla de relationer man skapar. Både djupa som ytliga. Rent naturligt faller det sig juh så att de djupa relationerna, saknas mest när de försvinner.... de lite mer ytliga rycker man bara på axlarna åt....

En del djupa relationer har helt klart försvunnit från mig....de är juh inget ovanligt....inte alls...snarare tvärtom.... De flesta har satt djupa spår av minnen! Både bra och dåliga. Det är när jag går till dessa minnen som jag lär mig massor av mig själv, av alla de som har varit min motpart i relationerna.... det är rätt intressant att göra reflektionen ibland... Jobbigt blir det dock när relationer tar slut på tok för tidigt.....Relationer som igentligen var menade att bli djupare, men som aldrig hanns med..... Ni som känner mig vet att jag tänker på en specifik relation när ni läser det här....

Idag och i två veckors tid har jag saknat dig Martin, massor har jag saknat dig.... Jag gråter inte för att du är borta....jag gråter för att jag aldrig mer kan glädjas åt nya äventyr tillsammans med dig....! Dock ler jag stort åt alla minnen jag har med dig! Det är tufft att mista en så bra vän, så pass tidigt....!

Det blev lite visdomsord här...

men fan var rädda om er....!

ta hand om de som står er nära...o ring för fan till era vänner lite då o då!

nu ska jag ta o kolla sista rundan i huset innan det blir dags för hemfärd...!

// Tobbe

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

sommar eller vinter? :)

2007-12-05 @ 02:49:56
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0