En vecka till har passerat i tokigfart!

Godmiddag!

Det är lördag eftermiddag, jag är trokigt trött. Jag är nära inpå helt färdig. Denna vecka har varit värr än många andra senaste tiden.

Den började (som ni kan läsa nedan) med att jag satt vaken hela söndagsnatten. För att därefter bege mig till nästa ställe och göra en heldags arbete....o fy fanvilken pärs. När jobbet sen var klart begav jag mig till Ryd för att genomföra träning.

Tisdagen var veckans lugnaste dag, den innehöll enbart 8 timmars arbet.

Onsdagen började med att jag fick springa in till stan för att missa bussen till Ullstämma. Så långt och så fort har jag inte sprungit på flera år kändes de som, när jag väl var på bussen så ringde de från "hemmet" och bad mig komma in och jobba direkt efter att jag jobbat klart på skolan.... så onsdagens arbetstider var 0800 - 0100, dock med en liten break på 1,5 timmar för träning med damlaget.

Torsdagen påmminer i mångt och mycket om onsdagen, de ända som skiljer dagarna åt är att jag visste att jag hade dubbelpass och att inte hade paus för träning. Utan det var non-stop arbete från 0800 till 0100. Igår fredag var de samma visa igen....sjukdom på personal har gjort att vi som inte varit sjuka fått ställa upp och fylla upp. Igår fick jag dock sluta tidigt och arbetstiden var bara 0800-2300. Sen skulle man önska att veckan var slut där...Men det är den inte...inte än. Jag sitter på jobbet nu...har lördags dygnet enligt schema....0930 lör- 0930 sön. Tro de eller ej...

Ni som nu är snabba på att räkna, de är inte jag nu....kan räkna ut att jag jobbat närmare 80 timmar denna vecka...det blir iofs. fett med pengar i kuvertet. Men man blir trött...vi får verkligen hoppas att de blir lite mindre jobb framöver. Hinner juh inte med nåt annat....

Nu till de roliga.... min lägenhet är asmysig, internet funkar i lyan och jag kan inte trivas bättre. HELT DJÄVLA UNDERBART!!! (jag ska publicera lite bilder på lyan så fort jag får tid över...)

hmmm...sen en annan sak....hon satte griller i mitt huvud, mkt spännande...undrar vart de här är på väg....me like it! även om de inte tar vägen nån stans alls så var de iallafall väldigt skoj att höra....om jag nu har sovit på saken ordentligt...!? De vet man juh inte...

Kram på er alla....nu ska jag ta tag i jobbet!

//Tåbbe

Kommentarer
Postat av: Jesse

hej Tobbe, ville bara säga att jag har bytt bloggadress och du får gärna ändra din snabbänk till mig..

http://www.wtb83.blogspot.com

Kraaaam!

2007-11-13 @ 11:17:41
URL: http://www.wtb83.blogspot.com
Postat av: Jacke

Hej Tobbe!
Det var inte igår.. Grattis till nya lägenheten =)
Hoppas att du har det bra... Natt natt Kram
Jacke

2007-11-26 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0