Fy den som ger sig....

tjoho alla där ute i Blogg världen!

Nu ska jag fan bättra mig....Jag har varit ursinnigt dålig på att blogga. Riktigt djävla kass på att sprida mina budskap över internet.... men jag lovar det finns faktiskt förklaringar till även detta, som till mycket annat här i världen!

Min förklaring lyder något i stil med:

Jag jobbade på tok för mycket under löneperioden sep/okt. Lämnade in en timrapport innehållande ungerfär 236 timmar vanligt jobb och 62 timmar natt, vilket sammanlagt blir ganska exakt 298 timmar. Som jag lagt på mitt kära jobb. De lustiga är att jag trivs så sjukt bra, så jag har inte tänkt på att jag jobbat så mycket. 

Utöver jobbet så har jag försökt sköta mitt nya tränar uppdrag och alla uppgifter som följer med de. Det har börjat bra och jag spår en positiv framtid för laget...

Dessutom har jag varit i flyttar tagen, ny adress har jag numer. Ni som inte har min nya adress, hör av er så kan ni kanske få den om ni är snälla. Att jag flyttat innebär också att jag just nu inte har något internet hemma, så jag kan bara blogga från jobbet om tid ges.

För övrigt så är min nya lya hur läcker som helst, ni är välkommna hem och hälsa på närsom. Ring först bara så jag inte jobbar eller gör något annat skoj. Det är faktistk rätt sällan jag kommer vara hemma känner jag...hihi....men men, det kommer bli kalas bra de här.


Jag har även funderat lite, nu när jag jobbat så mycket som jag gjort. Va skönt att de är typ fnösketort på kärlekssidan, att ingen vill gosa alltför ofta med mig. Det hade gått åt fanders direkt....hahah....men eftersom jag med största sannolikhet har jobbat till mig en fast anställning på behandlingshemmet så kommer jag få mer fritid, eller jag kommer få fritid och därmed tid för lite romantik. Känner ni nån eller är ni själva sugna på att komma förbi och ge mig mys och romantik så är det bara att ropa högt! Jag hör er säkert....*tsss*

Sen längtar jag till sommaren, Sports Camp sugen är jag. Nåt så in i helvete...! Vilka veckor Norrköping och Himmelstalund erbjöd detta år...Snart har vi passerat årskiftet och därmer på allvar startat nedräkningen inför årets kalas, med alla underbara idrottsbarn och ledare....LÄNGTAR!

Just nu sitter jag vaken natt på behandlingshemmet...så jag ska nog gå ut i köket och fylla min kaffekopp...

so long bloggläsare...I´ll be back!

tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0