ojoj, nu går de undan...

Klockan börjar närma sig 06:15 o ni undrar säkert vad jag gör uppe så här tidigt. Jag kan berätta, utan att säga för mycket. Jag har inte gått upp än, eftersom jag inte gått och lagt mig än. Jag har suttit vaken natt på jobbet. Då situationer under kvällen gjorde det nödvändigt med vaken personal.

Det värsta är att jag närsom helst, eller ungefär runt 08, ska bege mig till Ullstämma och Pandion skolan. Där jag ska sköta mitt andra jobb. Så där igentligen, men va fan de funkar väl...haha...Varit vaken länger tider isträcka har jag juh faktiskt varit.

Att det är träning med damlaget ikväll borde vara negativit, med tanke på att det innebär att jag inte kan sova föräns jag kommer hem från den. Runt ca 20 i kväll. hihi....Somnar nog rätt fint ikväll tror jag...

Stor eloge ska ges till den tappre Kimpan.... Lönnen som höll mig sällskap de kritiska timmarna runt 02-03 inatt. På msn fördes en konversation, vilken ledde till att jag inte hade några bekymmer med att hålla mig vaken. Därefter var det TV-soffans tur att omfamna mig, innan jag nu ungefär, skriver ett blogginlägg för att snart gå till frukostbordet, duscha och till sist åka och jobba....

Vi hörs en annan gång...

//Tobban

Kommentarer
Postat av: Dofie!!

TOBBS!!! Du måste sovs. Sova bör man annars dör man. Du får inte jobba så mkt då kan tobbs gå sönder!!

2007-11-08 @ 08:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0