Kompis de går bra nu...

Shoo bree!

Vinden vänder, efter regn kommer solsken och ibland är fan gräset grönare på andra sidan ån!

Just nu flyter livet på, så djävla najs! Pengarna rullar in, så ni anar inte och fan den som inte anser att jag är värd detta! Allt slit ger avkastning, i både pengar, erkännande och flyt!

Har blivit erbjuden lya. Får foppningsvis lämna Tokarp och bege mig till nya jaktmarker...där jag är min egen Kung! De är najs ska ni veta!

Flytt innebär med största säkerhet även bilköp, gäller bara att hitta rätt bil. Ford Focus står högst på önskelistan... men även saab 900 eller volvo s40 önskas! Har någon av "ovanstående till salu? Säg till för fan...*haha*!

För övrigt, varför inte en lista:

Sånt som slår högt nu....

+ Mina senaste feta lönekuvert samt kommande lönekuvert!
+ Lasse Winnerbäcks album - fy så fantastiskt bra!
+ Ken Ring har släppt ny singel - "2000-talet" Underbara fraser, får inte missas!
+ Mange Schmidt har me släppt nytt - "Jag talar ut". Även den underbar!
+ Nytt tränaruppdrag!
+ Lya och bil på ingång!

Sånt som gör att man inte alltid är på topp...

- Bor juh fortfarande i Tokarp...
- Jobb så de står mig upp till öronen, man kan bli trött ibland!
- Ensam är stark men kramar och uppskattning av någon som står nära saknas... alltså fortfarande singel!

Annars jobbar vi på, ända in i kaklet!
Bara att trumma på!
Nu kör vi!

Kom igen folket!

Peace, Love änd understanding....grymt vackert *haha*

//Tobbe

Kommentarer
Postat av: Jesse

Härligt att läsa din blogg Tobbe.
Hoppas du får lyan då :D
Ser ju att du f.övrigt har rustat upp din blogg. Härligt höstig må jag tillägga :D
Ha det kalas så ses och hörs vi..
Festa ihop snart tycker jag, var ju evigheter sedan!
Saknar er ALLA, "mina go'a rydare" ;)
Puss & kram - syns på stan!

2007-10-07 @ 01:24:29
URL: http://www.jesse.bloggspace.se
Postat av: Jenza

Miss you gubben! Snart så ses vi... Måste höras av snart! Puss love you fuckface ^^

2007-10-10 @ 00:00:43
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: elli

Vad lockar dig att köpa en Ford Focus?
Jag tycker det är en ganska tråkig bil...kör en själv nämligen.

2007-11-09 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0