Hmmm....väntans tider!

Så...nu har jag återigen lite överbliven, ovärderlig tid där jag inte har nåt mer vettigat att sysselsätta mig med, än att skriva lite här i bloggen. Som vanligt var de ett tag sen sist, men jag jobbar så brutalt djävla mycket. Så jag hinner inte skriva jämt...

Igår var jag ledig hela dan, men ville inte då lägga en massa tid på att uppdatera bloggen...så jag för de idag istället. Jag var juh ändå uppe tidigit idag, begav mig på intervju. Campushallen stod som intervjuvärd idag. Fan vad jag vill ha jobbet.... jag vill, jag vill, jag vill....!

Intervjun kändes bra...fick en skön känsla. Jag hoppas verkligen att de känner samma sak...

De som kommer hända nu är att de ska prata igenom de som intervjuats, välja ut de som de är fortsatt intresserade av och kalla till en mer djupgående intervju...redan i början av nästa vecka...Känns som om jag skulle bli mäkta besviken om jag inte går vidare dit....Jag ska ha jobbet...! haha

Nu ska jag se färdigt fotbollsmatchen på tv...Heja Sverige...!

Puss o kram o nyp i stjärten..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0