jaha...kanske kan hitta på nåt att skriva om...

Igentligen borde inte vara så svårt att skriva, med tanke på hur länge sen det var jag skrev...

Men ni fattar inte...jag har fan inte tid, inte ork heller för den delen...

Nu har jag dock både tid och energi att iafall åstakomma något spännande. Kan juh börja med det som är mindre spännande, jag fick INTE jobbet på Campushallen. Pisstrist men rätt lungt ändå. Jobb är på gång iallafall....och även om det inte är klart har jag så jag klarar mig ett tag till...Hemmet förser mig med tider så jag slipper gå sysslolös. Förövrigt är de hur skoj som helst att jobba där nu... Ungarna är hur sköna som helst. Inte alls som i sommras, nu är de lungt och behagligt och man får som personal möjlighet att ägna sig åt sånt som man verligen ska göra... Mycket bra!

Hmmm...Fotbollen då, ja.... vad ska man säga. Imom spelar vi sista matchen för säsongen, vi har chans på en tredjeplats. Det är juh förbannat skoj, skulle vara härligt att avsluta min tid som B-lags coach med den bästa placeringen för vårat reservlag, någonsin!

Efter denna match, väntar nya uppdrag. En del vet säkert redan vad som väntar för min del. Men för er som inte vet, kan jag nu avslöja att jag blir Damlagstränare i IK Östria Lambohov. En mycket trevlig utmaning för min del. Ska blir extremt skoj och ser framemot att få sätta igång.

Just ja... spela innebandy idag. Korpen, shit va skoj, mål gjorde jag och hör o häppna. JAG har gjort poäng i varje match hittils på säsongen, det innbär 4 poäng fördelat på 3 ass. och 1 MÅL. Det är nära inpå poängrekord för min egna del, jag som är så djävla kass på innebandy. Djävligt skoj är det dock...

Nu väntar polarna på mig, ska iväg och krubba lite pizza, klämma ett par bärs och kolla lite fotboll. kan juh hända att vi ses i vimlet...gör vi inte de....så ses vi nog nån annanstans....how knows...!

Love Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0