Nu är jag nog bloggare igen....

hmm...ni som väntat har nog väntat färdigt...

Nu är jag tillbaka...har fått perspektiv, har funderat, bearbetat och dragit lärdomar sista tiden...där av min fråvaro!

Nu är jag här, något trött, något sliten känner mig som en levandedöd imellanåt...tyvärr har de varit så...men jag tror jag ser ljusning på mitt ibland väldigt upponervända liv...

Dock missa jag jobbet på FriedsIdrott som föreläsare, dock kan jag inte operera mig på måndag som de var sagt, då jag får inflamation i foten...sen är jag som sagt rätt trött...o längtar ibland efter någon att bara krama...nån som tar emot när man kommer hem, nån som ser mig o låter mig se den...aja...sånt kommer jag vet.... men ibland kan man har lite önskestund...

Jag ska på anställningsintervju på fredag, drömjobbet hägrar! Idrottskonsulent..... satan va skoj de ska bli....alla får se till att hålla tummarna....

jag vill verkligen ha de här jobbet, satan vad jag ska förbereda mig...ska kanske till och med raka mig innan de....var juh två veckor sen sist....ser ut som fan i nyllet...men men...

haha...nu ska jag krubba, sen är de innebandy premiär för året innan de blir bärs med Johnnyboy....Mycket trevligt..

Kommentarer
Postat av: Jenzza

Håller båda mina tre tummar! ^^ Hope to hear from you soon and maybe even see you!?
p.s. Zlatan har nått över gudomlig status samtidigt som jag går in i ditt parti med att HATA DANIEL ANDERSSON!!! d.s. :D

2007-09-10 @ 12:09:43
Postat av: Tobbe

Jenzzz....gillar detta, Zlatan var underbart bra mot Danskarna....o ja...hela sverige ogilar daniel "sidled" andersson!....
nu ska jag dra till jobb...

2007-09-11 @ 07:56:30
Postat av: Jesse

Kul att lässa din blogg Tobbe, träffas ju inte så ofta så det är kul att se hur du har det via bloggen.
Operation? för? :/
Lycka till, och hoppas att du får jobbet, ska hålla tummen för dig!!
kramar Jesse

2007-09-14 @ 01:11:28
URL: http://jesse.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0