Då var det dags att skriva lite igen...

... men vad ska jag skriva om denna gång...

jag vet inte....har jag lust att skriva överhuvudet taget!?

JO...klart jag har...men fantasin försvann, eller så är jag något för trött för att skriva...

Idag, satt vaken natt på jobbet inatt. Klev hem runt 04! Sov ett gäng timmar och vid 09 var jag ute på mitt varv runt ån. Men va fan hände då...jättejobbigt! Min ljumske är kass o paj...FUCK va ont den gjorde...sen var jag nog lite för outvilad och hade lite för lite vätska i kroppen, för mina benhinnor värkte LIKE HELL! Jag börjar fan bli gammal o gaggig!

Idag ska jag till socialen, jag fick jobbet så jag ska kolla vad de har att erbjuda. Jag har juh fått en ny anställning på Pandion, 100% fram till slutet på aug och lite bättre lön än tidigare. Fråga är dock om de räcker för att jag ska tacka nej till jobbet på socialen..

Imorn är det föreläsning på Rydsskolan, det ska bli asballt! Men jag är nervös... hihi.. Sen jobbar jag på hemmet o på onsdag är det valborg!
Sen är jag ledig, onsdag o torsdag! På fredag jobbar jag fram till 17, sen ska jag ner till Vidablick o utbilda Unga Ledare! Hela lördagen är jag där nere och galet vad skoj det ska bli!

Nu ska jag se om jag kan hitta på nåt skoj...! Nån som vill leka?

//Tobbe...
... energin flödar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till nya jobbet även om du inte vet om du ska ta det :) Jätte kul!

2008-04-28 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0