Det är vår! Faantastiskt!

Våren är här, vintern har flytt!
Uppenberligen är sommaren på intågande, idag kom avtalet inför Stadium SportsCamp! Fan va gött...längtar redan...!

Jag känner inte av någon pollen än, en del har den och dem lider jag med...shit va jobbit! Min björjkpollenallergi tycks ha växt bort, om de nu går..! Iallafall är det skönt, själv får jag väl vänta till juni när gräset sätter fart...förra året var det inte så djävla farligt, så de kanske är än bättre iår...vi får väl hoppas!

Det är onsdag, sluta 09, måste städa, har tvättstugan, ska skriva nytt anställningsavtal vid 13 ikväll är det träning... sen händer annat!

Nu är det dags för dammsugaren...!

//Tobbe...
...njuter som en orm i solsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0