Jobba...in...nytt....

Tjoho...

Sitter här hemma i soffan, efter att ha slutat jobbet vid 09 i morse! Dock ska jag tillbaka till jobbet och skriva rapport vid 15! De är tungt, de gör också att jag bli något stressad om jag bli tvungen att hämta Leone ute i Tokarp vid 16 för att köra henne till teatern...sen ska hon hämtas vid 18 och tillbaka hem. Därefter är det träning...

Sitter i soffan som sagt, telefonen har ringt nära inpå oavbrutet sen jag kom hem. Fotboll, tidiningen, Socialen osv. osv.

Har jobbat mycket fotboll senaste dagarna, mycket planering och ekonomi har det blivit! Träningshelg nu till helgen, ska bli sjukt skoj. Har mycket roligt på G! Hoppas tjejerna med uppskattar det som ska hända...!

Jag ska upp till Socialen nästa onsdag och prata om mitt nya extra jobb...sjukt skoj ska de bli, hoppas verkligen allt går i lås! Jag skulle bli sjukt glad då=)

Nu ska jag fortsätta tvätta... see you!

//Tobbe....
.... undviker kostymläge!

Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Hej hej!
Hur är läget med dig? Låter som om du har fullt upp.
kramar

2008-04-10 @ 09:45:06
URL: http://baralindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0