Måndagar!

När jag vakna upp imorse hade jag två val...

Ett ligga kvar i sängen, tycka synd om mig själv för att helgen är slut och tycka att måndagar är det värsta som finns...

eller....

Stiga upp, dra på mig träningskläder och ge mig ut på promenad runt ån, tycka att det är underbart att det äntligen är en nya vecka som ger mig många nya upplevelser och nya lärdomar....

Så vid 06:00, tog jag på mig träningskläderna och gav mig ut runt ån! Glad och pigg blev jag, fylld av energi är jag... och ser fram emot denna vecka. Det är nu det börjar hända saker i mitt liv. Min almenacka börjar återigen bli fulltecknad och jag gillar det. Jag har haft 3 månader av lite lugnare tempo, men nu är det dags att höja intensiteten på livet igen...känner att jag har massor med energi att hitta på roliga saker...

Känner också att det börjar närma sig...fotbollen är igår på allvar och jag bara längtar efter helgen och måndagen!

Nu ska jag iväg o jobba....o idag är äntligen en sån dag där det kommer att vara full rulle hela dagen!

Jippi....HEY ho LETS GO!!!

//Tobbe...
.... tar ny fart, vi får se när det stannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0