Med lite distans... men ändå mitt uppe i allt!

Tjoho!

Idag är det Torsdag!
Klockan är 12:32 (när jag börjar skriva detta inlägg)
Jag sitter på jobbet!
.... och jag har halva arbetsveckan kvar att göra.... fifan!

När detta arbetspass är slut, runt 14:300 bär det av hemåt för att förbereda resan upp till Stockholm! Imorn ska jag jobba med teambuildning och processledning med en gymnasieklass! En klass som har haft lite bekymmer under sina två år på gymnasiet, men nu kommer Tobbe och ska rädda dem....hahahaha.....men ärligt så är det faktiskt!

På fredagkväll bär det av hem till Linköping igen... bör inte komma hem försent. Då jag på lördagmorgon ska vara på i Motala. 09:00 på Motala Stadshotell, under förmiddagen ska jag hålla en föreläsning i ledarskap för ett 70 tal skytteledare från olika platser runt om i länet. Ska bli fruktansvärt skoj...ser fram mot föreläsningen jättemycket!

Direkt efter att jag pratat klart, sätter jag mig i bilen och åker i en rasande fart mot Linköping och Lambot. 13:00 bör jag vara framme, för då är det samling till match. SERIEPREMIÄR! Vi spelar mot Vånga borta... De ska bli så sjukt djävla roligt, ÄNTLIGEN !!!!!!! Säger jag bara!

Efter matchen bör det nog oxå gå fort...hem o svida om inför kvällen. Lagfest väntar...snygg ska man vara...hur ska de gå till?! VA!?...

Söndagen sen, ...hmmm...ja söndagen. Är väl tänkt att börja i ett lugnare tempo, dock ska jag börja jobba klockan 15....sjukt tråkigt...!
Men men... så är de...haha

Förövrigt så tycker jag synd om alla er som missade toppmatchen i måndags! IK Östria Dam mot Lotorp, på Konstgräset! Vi vann med 2-1, missa våran bonusstraff och släppte in en straffretur. Vi var det bättre laget! Så fruktansvärt roligt! Att lyckas i årets "första" viktiga tävlingsmatch! Sjukt skönt.... Nu blir de så väl att det väntar storfrämmat på Lambovallen i nästa omgång i Cupen. Saltängen ett div. 2 gäng...så djävla roligt!

Nu äre väl så att jag måste jobba lite ute i huset...städa kanske ....gu va skoj! Kram o hej....

//Tobbe...
... sitter inte still

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0