Neee..fan dags för en ordentlig uppryckning!

Hej alla trogna läsare & ni andra med för den delen!

Som de flesta kanske redan vet så har blogg.se haft bekymmer med inloggningen senaste tiden, detta sägs bero på att de har bytt server. Nu är allt klart och man kan logga in igen. Detta betyder i en förlängning att jag ska försöka ta tag i mitt bloggande igen....Sen vet jag juh inte hur många o vilka som egentligen läser min blogg och om ni tycker att det är skoj att läsa....Men va fan...ska jag vara ärlig så skiter jag i vilket!

Om man ska ta upp roliga saker som hänt i detta inlägg kanske.....?

Jaaa...de är juh skoj...

Jag opererades för en vecka sedan, det gick jättebra. Huvudvärken har försvunnit och min energi börjar så sakterliga komma tillbaka. Jag blev som en ny människa så fort huvudvärken försvann. Det som störde mitt huvud var en broskknöl, stor som en femkrona. Denna är helt bortplockad och jag väntar på tid för vidare undersökningar för att se om det finns något som orsakar broskbildningen i nacken....hoppas de även hittar en anledning. Vill inte uppleva detta igen...

En annan bra sak är att den förbannande djävla snön, numer har försvunnit. Våren börjar så smått infinna sig och vem blir inte lycklig utav de....vem vet det kanske kommer vårkänslor med...haha *blink*

Nästa toppen grej är att Danne "axel", har återvänt till Linköping. Han har också gått med på att vara min assisterande.... hur bra kan de bli.....Tjoho!

Fortsätter vi rada upp positiva saker, så ligger jag nu och skriver på min nya dator! Helt underbart att ha en ny, helt plötsligt hinner man juh göra saker när man väl fått igång datorn och det går faktiskt att ha mer än tre fönster uppe samtidigt på denna dator, var längesen jag kunde jobba så med datorn....

Vidare så gick vi vidare i Östgötacupen, vinst mot Borensberg med 2-1! Väldigt viktigt. Vi ställer upp med ett lag som är en bra bit ifrån bästa laget. Men vi vinner och det är väldigt viktigt...

Hmmm...har jag mer roligt att berätta.....hmmm... jo fan de har jag

Jag kommer med största sannolikhet dryga ut kassan med extra jobb på socialen i Linköping. Det är helt perfekt, då jag kommer få möjlighet att styra arbetestiden själv och snart kanske man tjänar väl igen! Underbart och väldigt utmanande...=)

Sen har jag helt nytt jobb på g...men de väntar vi med tills dess att jag har mer kött på benen....(vill juh inte avslöja för mycket på en gång)

Tillsist, köpte jag nya skor idag!

Nu är jag nog klar....

Det finns iofs, fler roligheter...
två föreläsningar inbokade. En på Rydsskolan.... och så en i Motala, där jag ska föreläsa kring ledarskap under en inspirationsdag för länets skytteledare...skaplig utmaning för lilla mig..=)

Tjo o Hej ...vi hörs snart igen...

//Tobbe...
.. nu händer det grejer vill jag lova! Bra grejer!

Kommentarer
Postat av: Din finska beundrarinna

Nåja, de va på tiden! ;)

2008-04-03 @ 16:30:07
Postat av: Sessan

Lilla jag som har bytt tillbaka till min vanliga blogg.. gud vad jobbig jag är... haha men du får stå ut Tobbe :D

http://jesse.bloggspace.se

*kram*

2008-04-05 @ 12:16:17
URL: http://www.jesse.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0