... så här efter helgen

Känner jag mig helt fylld av massor med härliga känslor!

IK Östria Dam har haft träningshelg på hemmaplan, sjukt kul!
I fredags träna vi ett pass, käkade tacos och kollade hockeyn. Riktigt mysigt och vädret var lagom bra, lite småkyligt men inget regn iallafall. Hockeyn var juh sådär, Clubben åkte på torsk, men sällskapet var det bästa!

I lördags var det samling klockan 09 för gemensam frukost, sen var det dags för förmiddagsträning. Riktigt pissväder och alla blev dyngsura och jättekalla i det snöblandade regnet! Ush och fy pyton! Efter träningen var det dags för lunch och därefter var det slapp, lite kostföreläsning och lite kompismassage. Följt av styrka med våra egen starkeman Matte från Campushallen! Skön kille de där...

Eftermiddagen drev sen vidare mot luftgevärsskytte och lite tävling! Jag tror tjejerna gillade denna aktivitet även om det tog lite tid!

När prisutdelningen var klar så drog vi ut på landet och hem till vår captain för att käka gott och mysa! Underbart god mat och väldigt roliga lekar. Hela helgen var fylld med härliga skratt och jag tror att laget uppskattade denna aktivitet! Mer sånt här ska vi nog hitta på! Det var ganska lyckat!

Tyvärr kunde vi inte genomföra det sista passet på lördagseftermiddagen, pga. vädret. Men jag tror ändå vi är förberedda för morgondagens drabbning. Lotorps IF (div. 3) står för motståndet i andra omgången av ÖEB´s Damcup!

Missa inte!
IK Östria Dam - Lotorps IF

Klockan 18:00 på Rydskonstgräs!

Nu är det käk och om en stund blir det nog faktiskt läggdags!
//Tobban...
... har ett underbart lag att luta mig mot!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

CluBen tobias, inte cluBBen;p

2008-04-14 @ 17:30:07
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0