Så var det äntligen måndag!

som jag skrev i det tidigare inlägget så blev mitt veckoslut helt tokigt!

Jag är fortfarande inte tillbaka i rätt fas...men de kommer! Jag älskar dock när tempot är högt de vet väl alla vid de här laget! =)

Äventyret i Stockholm var helt underbart. De var sjukt roligt och jag tror verkligen att vi lyckades med vårat uppdrag. Kom också på att det är sjukt jobbigt att vara processledare under en så lång tid och under den intensiva perioden som vi höll på... Huvudet var jättetrött efter fredagen. Kom hem till stan runt 1930, hoppade in på jobbet vid 21 och körde natten. Slutade vid 09 o drog med högt tempo till Motala och föreläsning i ledarskap....MITT LEDARSKAP! Så otroligt djävla skoj! Lätt de roligaste jag gjort någonsin...jag var helt fylld av energi efter! Föreläsningen uppskattades massor och tack vare citatet i slutet av allt så blev den lite bättre...! Tack, än en gång...! Sjukt bra skrivet!

Matchen ska vi inte orda om för mycket, de gick INTE bra och vi torska big time!

Festen sen då....oj oj oj oj.... så djävla skoj..! Snacka om lyckad kväll! Tack Laget! Sjukt bra är ni!

Nu är det snart dags för träning, så jag ska snart börja byta om!

Åt förövrig pytt och stekta ägg förrut...väldigt underskattat...! haha

//Tobbe...
.... är ganska bra! Iallafall tycker jag de!


Kommentarer
Postat av: C

varsågod!

2008-04-21 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0