Herregud!

Herregud!
... är ett ord som kan användas ganska ofta....och vid många olika tillfällen!
tex)
... HERREGUD vad kass jag är på att blogga!
....HERREGUD vad man kan hata chefer som inte förstår hur arbete bör skötas!
.... HERREGUD vad det regnat sista tiden!
... HERREGUD vad jag älskar sporten, FOTBOLL!
... HERREGUD vad jag saknar "my BF"!!!

o så går de säkert hitta många fler ställen man kan använda de just nu...men detta får duga för ikväll!

Imorn drar höstsäsongen igång igen, vi saknar en del viktiga spelare. Men ställer upp med ett bra lag ändå. Dessutom möter vi Vånga IF och jag ljuger juh inte när jag säger att det kan inte gå sämre än sist....

Börjar bli ganska nervös....men de är nog lungt imorn när det är dags för samling. Det gäller att ha fokus på rätt saker.....

Efter matchen är det dags för fest...de ska bli skoj!

Vi hörs! (snart hoppas jag)

//Tobban...
... checkar ut för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Jenza

2008-08-11 @ 22:58:13
URL: http://jenzza.blogg.se/
Postat av: Jenza

Vad/vem är denna BF som du saknar?



Miss you though... Hoppas livet leker!

2008-08-11 @ 22:58:52
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0