Livet är helt underbart... för mig!

Vi börjar med det som är mindre roligt, gårdagens fotbollsmatch!
Med en fruktansvärt dessarmerad trupp, ställde vi upp till årets viktigaste match! De gick bra i 75 minuter, sen orka vi inte längre. 2-1 hade vi hela vägen fram till 65 minuter....när vi spelat 75 minuter var vi helt slut och Rimforsa vänt till 2-3, resultatet blev tillslut 2-5 och vi har nu en tung väg för att säkra kontraktet!

Sen tar vi allt annat, för allt annat är perfekt!
Underbara vänner, inte hunnit umgås särskillt mkt med dom senaste veckan, då jag varit överöst med arbete!

Sen så har en viss särskilld, tagit mycket tid! Helt underbart, älskar att umgås med dig! Bästa, Kingen!

Nu ska jag väl ut o kolla när lilla Leone spelar fotboll, sen blir de nog gymet innan jag återigen kollar fotboll (teodor) eller så hamnar jag i soffan!

Ciao!

//Tobban....
...is on top, med träningsvärk!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0