Nytändning!

Hej Hej hallå!

Idag ska vi skriva om nytändning!

Det är nämligen så att jag fått en nytändning på alla håll och kanter!
Framför allt har jag fått en ordentlig jeffla nytändning vad det gäller träningen, det är nämligen så att jag gör ungefär 6-8 pass i veckan just nu. Det känns helt underbart....

Idag har jag tex. gjort ett ryggpass på gymet och för bara nån timme sen kom jag in från det första löppasset sedan förra sommaren. Jaaaa...jag vet...de är helt galet, framför allt att jag tog mig runt med ett o samma tempo hela vägen. Jag trodde inte jag skulle hålla hela vägen! Men de gjorde jag...*proud*!

Vad gäller fotbollen, hmmm... kanske de inte är nytändning att prata om. Snarare att motivationen till att göra ett gott jobb nu är större än på länge! Segern mot Vånga i Lördags, visar tydligt att vi kan och att vi göra saker rätt. Det gäller bara att plocka fram de och tro på oss själv. Vi är inte så dåliga som tabellen säger..!

Vad gäller jobbet, ska jag väl säga att jag med fått en nytändning. Kanske inte just på behandlingshemmet, fastän jag känner att det absolut kan vara värt att vara kvar. Då det kan vara stora saker på gång, det kan vara så att jag får vara med att dra igång ett nytt hem, ett nytt koncept i nya lokaler....Min idé och det sägs att om de går igenom så äre jag som får leda skeppet.....! Hur skoj är inte de då?! Jo....tokroligt!

Just nu ligger jag halft om halft utslagen i soffan, har spanat på OS halva dan. Rysare som handbollen och fotbollen mellan Sverige och Tyskland har passerat och tennisen mellan Svergie och Frankrike har jag med beskådat! Sjukt spännande alla tre...!
Jag har också som sagt hunnit göra två pass, hängt med BF (bästa) och slappat en del framför datorn...Snart läggdags! Eller?

//Tobban...
.... är het och påväg mot ny form!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett nytt inlägg skulle vara roligt.

2008-08-21 @ 15:11:31
Postat av: Jesse

Stolt släkting till Tennispelande Thomas Johansson :D

2008-09-12 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0