O så var de här med ...lycka!

LYCKA!
... det kan vara fler olika saker....

Det kan vara ett roligt jobb, när det går bra i fotbollen, det vara fotboll, det kan vara när familjen mår bra och alla är glad eller så kan de vara det jag känner just nu!

Just nu får hon mig att känna en enorm lycka. Jag känner mig galet omtyckt, uppskattad och snygg! Jag vet inte om de kärlek än, eller de är de. Men frågan är om jag kär eller inte än.....tror kanske att jag lite smått börjar bli de dock. För varje gång jag tänker på henne så känns de asbra i magen och jag börjar le...snacka om lycka...!

När hon pillar i mitt hår eller kliar mig på ryggen, ryser jag. Ryser av välmående...de är lycka!

Hon är lycka!

//Tobban...
.... gillar lycka!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka kan också va när man ser att nån man tycker om är lycklig:)

2008-08-28 @ 20:37:32
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0