vad är ett liv utan innehåll...inte mitt liv iallafall!

Tjholahopp!

Nu är det så här, de senaste två veckorna har jag jobbat ungefär 130 timmar. Det betyder ca 65 timmars jobb, respektive vecka! Jag är trött!

Dessa arbetade timmar har jag gjort utöver fotbollen...och utöver de förtroende uppdrag man är tilldelad inom fotbollen! Helt insane!

Dessutom har jag jobbat ganska hårt med att skriva ner min idé till Pandion Omsorg. En idé som bygger på ett nytt boende i företagets regi och nu verkar det som att MIN IDÈ kommer bli verklighet. Blir de verklighet av mina tankar, så kommer jag med största sannolikhet få nytt jobb! Ett jobb som chef för de nya boendet! Fan va skoj, isåfall. Imorn får jag veta mer hur företaget tänker...möte klockan 11. Håll era tummar!

Fotbollen har pendlat ganska mycket senaste tiden...Förra helgen en snöplig förlust, denna helg en underbar vinst. 6-2 blev siffrorna! Helt plötsligt är vi med i racet om nytt kontrakt i div. 4a! Det gäller nu att fortsätta hålla fokus och jobba vidare för att plocka nya poäng!

Helgen som nu är på väg mot sitt slut har varit bra, bra som fan...! I Fredags jobbade jag, det var rätt lungt och passet gick bra. I går var det match....en hel del mys innan, det gillas! Gick på bio efter matchen och sen hamna jag i sängen. Där jag tokdäcka o sov som en tok ....till 0430, då jag vakna. Tog tempen....ajaj...feber!

Nu ligger jag i soffan....min plats senaste timmarna....

Men nu är hon här! Ikväll ska jag försöka jobba...i nästa vecka är jag typ ledig....Hur skönt som helst..!

Kram kram på er alla...

//Tobban...
... hatar feber!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ditt immunförsvar är verkligen kasst. stackare:(

2008-08-31 @ 21:34:57
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Jesse

Hallå Tobbe.. Tänk på stackars mig när du är chef, jag behöver mer jobb :P hahahaha Hoppas allt är kalas med med mig, men jag håller med Lovisa, ditt imunsystem.. Suger! Varje gång jag lsäer här så är du sjuk eller har nån form av "krämpor" Stackare :( Kram Jesse

2008-09-12 @ 12:25:49
URL: http://pluffan.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0