Att blogga eller inte blogga....

Tjohosan!

Det är torsdag, klockan är 15:41 och jag sitter på jobbet. Inne på mitt kontor på skolan och försöker få tiden att springa iväg. Jag vet att min arbetsgivare säkert inte gillar att jag sitter här och leker, men jag är iallafall på plats... om man ska se de positivt!

Veckan har gått galet fort och jag känner verkligen av att det är höst, jag är nästan konstant trött. Igår var jag så trött att jag bomma gymmet, vilket jag även gjorde i måndags... I måndags spelade även tidsbristen in, men va fan! INTE BRA! Ikväll blir det gym, ska dit när väl tagit mig från den sköna kontorsstolen på jobbet.

Mitt jobb är ganska chill, diggar våra elever. Dem är sköna och det går sällan dagar här på skolan utan att man får sig ett ordentligt skratt.

Imorn fredag... slappaste dagen på veckan. Vi kollar film hela förmiddagen, har veckoutvärdering med eleverna och sen äter vi lunch. Sen har personalen veckomöte innan vi slutar, då är klockan runt 14:00!

Helgen sen inleds med träning på fredagkväll, följt av käk med Älsklingen på Ming Palace.... GULD!
På lördag drar hon + vän till GBG och jag blir kvar hemma. Spelar innebandy, sjukt skoj... o sen vet jag inte vad som händer. Bärs? Hockey? Utgång? ajaj.... Julklapps inköp till min Pet, kanske man ska passa på att göra....hihi!

men ...

blogga eller inte blogga....

//Tobban...
... de är frågan!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0