Julen närmar sig...

Hej Hej Hallå, bloggen!

Idag är det torsdgen den 11/12 -08! Återigen bloggar jag från jobbet, men de är lungt. Det är juh snart jul!

Det börjar liksom pocka på, idag var det jul bad i Ljungsbro simhall med skolan och på lördag är det Lucia. Lucia är en ganska mysig högtid tycker jag. Tyvärr riskerar jag väl att missa de tradionsenliga Lussetågs tittandet, det är nämligen en gaaaaanska fullbokad helg jag har framför mig!

Imorn på morgonen bär det av ner mot Göteborg. Jag och Petra ska ner och fira min kära vän och ex. kombo Jalle. Han fyller 25 år på imorn, fredag. Så det blir lite festligheter och andra trevligheter...

När vi sen vaknat tidigt på lördagmorgon, sätter vi oss i bilen. SENAST 1030! För att hinna hem till Linköping och Collegium till 13:40, det är dags för innebandy! De får jag juh bara inte missa....hahahaha....
(jag vet att du inte gillar de här Pet, men va fan=) )

Sen blir de någon timmes vila, innan det är dags att förbereda sig på nästa kalas och fest. För på  lördagskvällen är det nämligen dags för ett 20 års kalas på Skyttecentrum, mycket trevligt tror jag det kommer bli.

Som sagt julen närmar sig. Jag har inte köpt en enda julklapp än, funderar på va *piiiiip* jag ska köpa. Har inte hittat julfantasin ännu... Får nog vänta en vecka till innan jag vet säkert vad det blir till alla familjemedlemmar =)

Ohh.. nu börjar jag fundera på julafton, just nu lite panik. Det är många familjer som ska hinnas med, många ställen jag ska till. Jag om någon vet hur Tomten har de på självaste julafton, stackars honom! Men jag vet att trots jag ska förska hinna med tre olika familjer på fyra olika platser under julafton, så brukar den bli lika mysig varje år!

Nu ska jag nog försöka göra lite nytta här, jag är juh ändå ledig imorn! Jippi.... en vecka kvar till jullov!

//Tobbe...
.... önskar sig en snöig julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0