.....13 timmar senare....

Tja!

... som det går att läsa i det tidigare blogginlägget, så var det dags för P-möte idag.... mötet var tungt, de var jobbigt, svåra grejer disskuterades. Nytt schema igen..hoppas verkligen det blir som de sagts nu...de skulle innebära, jobb måndag fm, tisdag kväll och fre fm till att börja med. Sen får jag plocka extrapass innan vi sätter in timvikarier... Skulle för din del bli perfekt! Men sån tur lär jag väl inte ha...

Inte heller blev väl eftermiddagen och kvällen så djävla bra den heller... asså de gick väl bra...men fan....när P-mötet var slut så var helt plötsligt all personal borta....där stod jag kvar...o bah..JAHOPP....de är väl bara börja jobba....jag stod inte på schema utan hade beredskap....så de var bara att rätta in sig i leden! Rörigt och själv...Mycket på samma gång och fruktansvärt hungrig...Men som vanligt så löser man de...allt blir bra...Kan juh de här nu... haha... soft...!

När klockan sen blev 1930! FICK JAG GÅ HEM! Underbart...ligger nu i soffan, ska snart bege mig o köpa snus...sen ska jag lägga mig här igen...hoppas jag...!

Hörs imorn igen då?
kanske...

//Tobbe....
.... rätt trött och har beredskapen tills söndag 12!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0