De bidde inget jobb!

Tisdagkväll...

.... en kväll som jag inte vill minnas hela mitt liv....

Fy fan vilken djälva migrän jag haft och fortfarande har!
Jobbade i morse, drog sen till  gymet. Campushallen blir det nog, kostar en del där. Med det verkar vara ett bra gym! Kom hem och lagade lunch, jättegott. När jag käkat färdigt och skulle gå ut i köket med tallriken så panikförsvann synen och jag gick rakt in i dörrposten...ajaj!

Kände hur det snabbt kom spänningar i nacken och som om nåt knäppt med fingrarna så smällde huvudvärken till. Snabbt ner med tabeletterna ...la mig ner och slockna direkt. Vakna två timmar senare och var då tvungen att knäböja framför toan, där blev jag sedan liggande i ca. en halvtimme! Så det var bara att ta mobilen och ringa till jobbet!

Så nu är jag lite bättre, det dunkar fortfarande rätt hårt i skallen. Men jag kan hålla ögonen öppna, ett tag till iallafall!

Börjar bli lite hungrig, har inget hemma, orkar inte gå och vågar inte köra bilen...får ligga här hungrig!

Vi hörs!

//Tobbe...
... så här ont har jag nog aldrig haft i mitt huvud!?

Kommentarer
Postat av: josefine

vi har haft denna ramsa i några år nu! ;) så det är nog snarare ni som snott den..;P
mm allt fint här,

2008-02-06 @ 18:06:30
URL: http://josoefine.blogg.se
Postat av: Anna

Stackare! Hoppas att du kanner dig bra nu :) Ha det kanon! Hors snart!

2008-02-06 @ 19:12:28
Postat av: Eva -

Tjenare!
Kände bara för att säga hej egentligen: Hej!
Verkar inte vara så värst kul med huvudet, stackars dig! Hoppas det inte varade så länge. Själv har jag precis gjort ett jobbval, sagt nej till två jobb och tog det tredje. Ska börja på måndag och arbeta med ensamkommande flyktingungdomar i Motala. Vi blir en helt ny personalgrupp i olika åldrar och ska åka iväg några dagar på teambildningsövningar. Ska bli kul, men jobbet är samtidigt en riktig utmaning!!! Sköt om dig, kram, Eva

2008-02-07 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0