det är fredagmorgon och helgen är på ingång...!

.... eller?

Nja, asså de blir inte helg för mig denna vecka. Jag var helt ledig förra helgen! Denna helg är jag det inte... Har beredskapen fredag o lördag! Vilket allt som oftast innebär att man måste in o jobba....
Det som det garanterat innebär är total nykterhet, inte får man dricka ifall de skulle ringa...

Jag har förövrigt fått fart på träningen, känner mig genaste mycket kryare i kropp o själ! Gymar på Campuhallen, gillar de stället mer och mer...Sen har jag denna vecka gått ungefär 4 mil. En mil varje dag, runt Stångån. Det är så himla skönt!

Så vad händer... eller vad har hänt...

...det har hänt att jag igår jobbade och blev beordrad att ta över beredskapen även igår...står alltså i beredskap 3 dygn i rad...kan bli lite jobbigt....

....det hände igår att jag var tvungen att ge mig in på jobbet för att ta emot ny ungdom, som inte dök upp. Fick beskedet 20 minuter innan boxpasset med A-laget damer....vilkte gjorde att jag inte hann vara med att boxas denna vecka. Väldigt tråkigt tycker jag....får köra passet nästa vecka...

... imorn äre möte o träning med tjejerna, nästan halva lördagen lär gå åt från min sida...men va fan de är värt varje minut....

... M.I.A - Paper Planes är en grymt bra låt....

Nu ska jag traska bort till hemmet för att genomföra ett P-möte!

//Tobbe...
.... vill nog helst ha helg denna vecka...

Kommentarer
Postat av: ;)

Stackare som får jobba hela tiden..:(
Vad skööönt att ha kommit igång m träningen! ...vi kan kanske gå nån gång ihop runt stångån?:)
Gryyymt bra låt den där paper planes;)

Du får ha en underbar helg trots jobb!! Kraaaaam

2008-02-08 @ 10:07:57
Postat av: Thaisås

Jag tror att det finns nån som kanske gör dig hurtig? bara att du inte vet om det hihi. Personen vi pratade om menar jag då.. ok nu blev det för mycket här. dan efter fest för fan:P hörs sen hoppas jag. way to long ago. kram

2008-02-09 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0