fredagkväll, på jobbet!

... helvete vad tiden går fort ibland!
... vare sig man har kul eller inte...

Denna vecka har bara flugit iväg, känns som jag låg i soffan hemma o skrev förra inlägget i typ förrgår. Men så var de juh inte....haha

Vad har jag gjort i veckan då.... det är det inte många som vet, knappt jag heller.Jag har jobbat lite....dvs. Tisdagkväll, torsdag fm och nu hela fredagen. Slutar imorn klockan 09!

Jag har haft tre fotbollsträningar, måndag (sent som fan) onsdag (underbar tid) och så igår....hade lovat tjejerna att jag skulle vara med på gårdagenspass. Men min status var inte den bästa, efter en sömnlös natt med mycket tankar....samt att de var juh faktiskt jämna par så vem skulle jag då köra med...hahaha...skönt o kunna köra med den!

Idag har varit en givande dag, har haft planeringsdag med jobbet. Jobbat om regler och handlingsplaner, för en gångs skull. Kanske kan bli lite ordning här på hemmet....

Jag har förövrigt sökt nytt jobb, i Norrköping, på SISU! Utbildningskonsulent, ansökningstiden gick ut idag så nu är det bara att vänta...tror jag borde ha chans att få tjänsten. Har juh ändå varit i den världen en stund.... dem vet juh vem jag är om man säger så.... Hålla alla era tummar för mig....=)

Så...helgen då....vad är de med den...

Jag är juh som sagt ledig från allt jobb,from. lördagmorgon 09 till och med tisdag klockan 14...=) tjoho...!
Imorn bär det av till konstgräset, IK ÖLs A-lag herrar spelar mot Katrineholms SK...ska bli skoj o se...
1420 är det innebandy och sen hoppas jag innerligt att det är Bärs! Det är nämligen så att denna helg är den ända helgen på mkt länge som jag kan tänka mig att gå ut o festa. Sedan börjar nämligen våra träningsmatcher på söndagar och då vet juh alla att det inte är någon alkohol för lilla Tobbe! Seriös som jag är....

Söndag blir en  riktig slappis dag, kanske att pappa med familj kommer förbi på fika. De har juh faktiskt inte varit hemma hos mig än....jag flytta juh bara in i november så varför stressa...hahaha....hahaha....!

Nu ska jag slita vidare på jobbet...ha en trevlig fredagkväll mina vänner!

//Tobbe...
... vill bärsa imorn annars kanske de blir filmkväll....eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0