Måndagen den 4/2 2008

Tjoho alla!

Nu är snart min lediga tid över, iallafall för den här gången!

Denna dag har varit helt perfekt, jag vaknade första gången vid 06! Ojoj...va onödigt tänkte jag, slog på tvn o tänkte ligga o dra mig...tydligen somna jag om lite grann för när jag kolla på klockan nästa gång så hade hon sprungit iväg till 09:30.....Ojoj...inte varje dag det händer i mitt liv. Men så blev det idag....

Jag bestämde mig direkt för att klä på mig ganska varmt och ge mig av på promenad, det blev en tokigt långprommenad i jättefart...Nästan rekord. Kylan bet lite i kinderna, men de tänker man inte på när musiken dunkar perfekt i öronen! Tog en varm o lång dusch!

Drog sen iväg och hämtade två köksstolar, inte en dag försent! (har juh inte haft några sen jag flytta in) haha, men nu står dem på plats, lunchade med mamma på stan...

Planerade upp träningen när jag drack kaffe i Klubblokalen, orkade inte igår, även om jag tänkte lite fotboll även då! Sen var det träning, lika skoj som vanligt!

Nu sitter jag hemma och slappar... jobbar 07-11 samt 18-00 imorn! Tänkte faktiskt gymma lite imorn me..tro de eller ej!

Onsdag- inget jobb, men sen fotboll! Kanske lite gym mitt på dagen!

Torsdag - jobb 07-11, sen då! Jo träning på kvällen....box med brudarna i IK ÖL underbart...eller ej...vänta tills torsdagens inlägg så får vi se...om jag nu är i tillräckligt levande skick för att skriva ett inlägg!

Fredag - ledig! men har beredskap!

Lördag - samma, träning och beredskap( inge fest i helgen heller *buhu*)

Söndag- jobb 18-00!

Nu ska jag fortsätta o slappa...!

Vi hörs väl en annan dag!

//Tobbe...
... vad är jag utan min fotboll igentligen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0