nu är de såhär va...

... just de o hör sen!

Det är onsdag, i vanligafall en ledig dag för mig. Dock är det sportlov och jag skulle jobbat istället för att närvara på träningen ikväll.

Jag var uppe tidigt idag, har inte sovit så värts bra de senaste nätterna då jag kännt mig småkrasslig ett par dar. Nu har dock skiten slagit till och jag ligger hemma i soffan. Tycker väldigt synd om mig själv då jag hellre jobbat än legat här och varit sjuk!

Idag har jag varit väldigt duktig! Har fixat världens avtal till damlaget, riktigt stolt är jag!

Så vad händer mer i veckan, det vet jag inte...hmm...imorn är jag ledig (troligvis sjuk), på fredag kanske jag jobbar, på lördag är det innebandy, träning och Toses 25 års fest..=) Mycket kul ska de bli!

Sen behöver jag en ny dator, denna dator är väldigt mystisk och inget av försöken jag hittils gjort för att försöka fixa har hjälpt.... Billigt, bra o bärbart är min riktlinjer inför ny dator.

Nu ska jag nog försöka sova lite...blir frisk kanske...!

Vi hörs då....

//Tobban...
... vill verkligen inte ligga sjuk
!

Kommentarer
Postat av: Thaisås

Krya på dig kramar:)

2008-02-20 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0