ooohhhh....jag vill ha nytt....

efter en liten paus i bloggandet är jag återigen igång, helgen är inte så himla mycket att skriva om. Små små intressant händelser gör väl ändå att helgen för mig ändå blev värdefull, väldigt värdefull. Hade beredskapen på jobbet hela helgen, så de blev inge party!

Idag väntar ett monsterpass på jobbet......12 till 00! Skönt!

har jobbat exakt 12 dagar i rad innan dagens pass....*buhu* och imorn jobbar o på torsdag o på fredag....det blir...12,13,14,15, 16 dagar i rad. Har beredskapen hela fredagen och så hela söndagen....ahhh...löneunderlaget ska in på fredag. Kan nog bli lite cash in även denna månad...skönt!

Dock är jag fruktansvärt trött på jobbet! Gillar inte alls att gå dit, just nu. Missförstå mig rätt, jag älskar mina arbetsuppgifter. Diggar att umgås med de boende, men hatar det som ledningen och cheferna håller på med. Nya scheman hit...nästa dag nytt schema igen...nya intstruktioner....nya schema.... just ja...Sportlov, de kommer vi på nu...boka resa o åk...ni har x antal tusen...ahhh...säkert att de funkar med bara ett par dagar kvar till Sportlovet...ne fy för fan...ge mig nytt jobb! Vad som helst, helst inom idrotten....ge mig nåt skoj att göra...!

Det är en oändlig tur att man har fotbollslaget, en stund till avkoppling, bara stänga av alla känslor kopplade till jobbet och njuta av det som kommit att bli det bästa i mitt liv för stunden. Hoppas verkligen att det fortsätter så....Finns så mycket bra med fotbollen, just nu... det lär fortsätta så här...

Fan hinner inte skriva mer..måste löpa...ohhh..jag som hatar att springa..=)

//Tobbe....
..... springer redan till jobbet! eller från jobbet...minns inte rikitigt


Kommentarer
Postat av: Annica

arbetstidsregeln då? sådär många dagar i rad får man absolut inte jobba...

2008-02-13 @ 09:32:09
URL: http://annica123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0