Söndag!

Hmmm...denna vecka har gått jättefort.

Jag har jobbat massor närmare 70 timmar, hur fan gick de till. Samtidigt har jag lagt närmare 20 timmar på fotbollen.  Det är väl en väldanstur att man är singel, annars hade man nog blivit de efter en sån här vecka...

Dock kanske de är så att man prioriterar annorlunda om man nu inte skulle vara singel..=) eller!

Igår var min lediga dag, men de var inte alls läge att ta de lungt...

upp 07:00!
08:00 på plats i fotbollshallen för att se lillebror spela cup
sen blev det jobb en stund, innan jag drog till Collegium för innebandy match. Missa dock första minutrarna av matchen då jag helt fått för mig att matchen börja 20 min senare än vad den igentilgen gjorde. Dock hade de väl inte spelat någon större roll så jag ändå kom direkt från jobbet....
Efter innebandyn, ner på stan, systemet, köpa present och sen jobba lite till innan jag drog iväg på fotbollsträningen. Det var klart den bästa träningen på väldigt länge, taggade tjejer och grymt tempo. Tror lekarna i början gjorde sussen....

Direkt efter träningen hem till Nicke, bärs o skitsnack som uppladdning inför kvällen hockeymatch... Väldans trevligt. Middag i resturangen, sen blev de bärs, bärs o bärs....jag blev rätt full. Tog mig hemåt ganska tidigt, var väldigt trött och så har jag beredskapen idag. Det är btw, mitt sista beredskapspass någonsin...så djävla skönt.

Är just i språng på väg till jobbet, ska göra ett par timmar idag med ...

Ush o fy pyton! jag som ville köpa damsugare idag..=)

Nästa vecka blir de mindre jobb de ska bli så skönt!

//Tobbe...
... din vän i etern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0