en onsdag som vilken annan!?

Onsdag!

Vad har hänt?
Jag vakna, efter ungefär 2 timmars sömn - pga. smärta. Därefter hoppade jag till läkaren, tömde knät på vätska. Det var därför jag hade så sjukt ont. Bara nån timme senare så släppte smärtan. Så jag hoppade bort till jobbet, för att kolla läget lite och hälsa på allt trevligt folk! Därefter blev det soffläge. Ville ha lite energi kvar när träningen väl drog igång vid 19. Efter träningen har jag mest varit liggandes i soffan. Väldigt skönt att vara lite ledig igen...Dock blir jag fruktansvärt rastlös. ush!

Kom även på att jag lovat att vi ska vara hos mig på lördag, när vi har lagfest. Tema GULD o GLITTER....va har jag gett mig in på! haha....Tjejer ni tar de lungt med mig va? haha...inte troligt men det var värt ett försök...

Imorn är det klippning o fredag är det jobb. Lördag cup och därefter följer den beryktade lagfesten. Söndag blir en slapp dag och så ska jag fira min två bröder Simon och Teodor! Simon fyllde i måndags och Teo fyller imorn...Grattis bror!

Nu är det fortsatt soffläge tills jag somnar antar jag...måste ställa klockan så jag inte missar klipptiden..de skulle juh vara tungt!

So long....vi hörs o ses!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0