En relativt lugn start på 2008!

Nu är det kväll!

Första vardagen på 2008 börjar sakta lida mot sitt slut! Dagen har varit lugn, har inte gjort mycket men ändå fått mycket gjort. Dagen startade jag i hemskt tempo, jag typ försov mig. Hade ställt klockan på 0730 så jag skulle ha gott om tid. Men jag trök bort alarmet lite då o då...o tillslut var klockan 0830. Då blev det väldigt bråttom, jag hann i tid.

Efter P-mötet, bar det av upp till Vidingsjö och ett kortare besök. För att tillslut hamna i fotbollshallen i Ryd. Där satt jag sen hela eftermiddagen, mycket trevligt.

Nu ligger jag i soffan bara slappar... Långtrist! Men men...snart sätter juh året igång på allvar...får se framemot de istället!

Filmkväll med någon skulle vara väldigt trevligt!?

//Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0