En torsdag som ingen annan..eller inte!

Tjoho alla!

Nu börjar det så sakterliga närma sig afton, det är torsdag. Vilket av tradition innebär hockey och ?pizza? hos Jimmy! Gillar torsdagskvällar. Detta kan dock bli den sista torsdagskvällen på ett tag. Nästa vecka blir det träning och dom fortsätter ett tag framöver. Så ikväll ska jag ta vara på stunden...

Dagen som passerat...hmm...har varit hos frissan min....Alltid lika trevligt. Vi ska inte tala om hur bra det blev, jag är nu mer übersnygg.....eller nåt? Men jag är njöd iallafall....

Efter klippning hängde jag en stund med min mormor och morfar, det är allt bra söta de där gammla. Åkte dock dit för att köpa bira inför lördag av morfar o när man väl är där måste man juh umgås med! Nerrå, seriöst, gillar dom skarpt. Moffe är för härlig.

När jag var klar där bar det av hemåt igen, städning stod på schemat. Måste juh vara lite ordning inför lördagen. Kan dock tänka mig att städtiden fördubblas på söndag, men va fan. Det är väl skoj!

Funderat lite inför lördag med, men tänker inte avslöja något i förväg. Det blir en överaskning för alla, även för mig kan jag tänka mig! haha!

Funderar på om jag ska ta ett foto på nya frissan o sen publicera...har inte tänkt klart än. Men håll utkik...

Nu ska jag kolla tvn en stund!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0