Ett meningslöst inlägg i bloggen, enbart i syfte att fördriva tiden!

Tjaba tjena hallå bloggen:

Mysteriet som uppdagades här på bloggen för en kortare tid sedan, är nu på väg att klaras upp. Jag har fått inside information och jag är thaisås på spåren. Dock har en fäääääästande organisation, likt en terorgrupp, börjat besöka bloggen flitigt. Denna grupp har nu inlett följetången på mysteriet, någon av gruppsmedlemmar skriver också under psedonym, "thaimat". Fyndigt tycker jag. Då jag sedan tidigare känner till denna grupp och därmed vet vilka som ingår, så återstår det bara att fundra ut vem av dem som har denna underbara fantasi....

... fortsättning följer!

Vad mer kan man ordbajsa om tillräckligt länge, jag sitter juh nämligen på jobbet. Har återigen, fått den stora äran att hålla "vakt" på hemmet under natten. Det är en ganska trevsam arbetsuppgift, OM MAN ÄR UTVILAD OCH FÖRBEREDD på att man ska sitta uppe en hel natt. Detta är INTE jag denna gång. jag har varit hemma ungefär 1 timme sedan Tisdag morgon klockan 06:45. Nu är det natt mellan onsdag och torsdag klockan är ganska exakt 01.01 *pip*. Så ni förstår kanske mitt bekymmer.

JAG ÄR NÄRMARE DÖDEN, ÄN PIGG SOM EN LÄRKA!

Nu är juh inte jag den som säger nej, detta beror på att jag inte kan utala ordet. Jag brukar inte heller vara den som gnäller eller ber om att andra ska tycka synd om mig. Men inatt tänker jag tamejfan ta mig friheten att göra det! Just nu hatar jag att jag sitter på kontoret och lyssnar efter ljud. Jag hade MYCKET hellre legat hemma i min säng framför TV:n och slumrat, för att sen vakna mitt i natten och undrar varför jag aldrig kommer ihåg att ställa in den där automatiska funktionen som gör att TV:n stänger av sig själv efter en viss tid. Vara lite borta mitt i natten, leta rätt på dosan och släcka TV:n för att sen så gott somna igen! Men NEJ, nu sitter jag här. Tyst och långtråkigt är det me....(tyck gärna lite synd om mig)!? (Låt mig gärna få veta att ni tycker synd om mig genom att dra iväg en kommentar eller två)

Men va fan, känner att min positiva syn på livet nu blir dominerad av den sidan jag sällan visar, den negativa.... de kan jag juh inte låta fortgå allt för länge....så....låt oss prata lite om helgen ....

Undrar vad som händer..... Jag är juh faktiskt ganska ledig efter att jag går av mitt pass imornbitti. Ledig hela torsdag, halva fredag (em & kväll) samt lördag och söndag.....

Torsdagen lär jag väl sova bort till hälften iallafall. På kvällen är det juh faktiskt träning. Box....satan va skoj de är att se tjejerna slita. De är ruggit bra på att kämpa o ta i! *ler ilte stolt*

Fredag hmmm...P-möte under förmiddagen, sen blir de nog Fotbollshallen i Ryd en sväng, innan det bär av till Collegium. Där JAG ("målsprutan") återigen ska beträda de fruktade innebandyplan. Nu ska jag inte tro att jag är nån lirare av högre rang, men fan så skoj det är att spela Korpen Innebandy. Efter fredagens slag i Collegium, lär jag troligtvis vara DÖD, så det blir nog inte bättre än att jag återvänder till Fotbollshallen för att se Östrias sista gruppspels match!

Lördagen, då är det träning igen. Samtidigt som det förhoppningsvis är slutspel för herrlaget inne i hallen. Kan nog bli en heldag med fotboll för lilla Tobbe. (Någon som är förvånad, jag är det inte iallafall) Utgång någon? de skulle juh vara skoj....

Söndagen lär spenderas i sängen och soffan....någon som kan tänka sig att göra mig sällskap. Glo en film eller bara se på bra fotboll på TV:n? Hör bara av er....sms, msn, bloggens kommentarfält eller varför inte "våldgästa"! Eller förresten ring först, kan juh bokas in annat....

Nu skulle man juh kunna tro att detta lång inlägg börjar lida mot sitt slut.....och jag är nog bredd att hålla med....jag har inte många av min få hjärnceller igång just nu....är bamsetrött....

Förresten, satt o tjötta lite på msn förrut....kom in på de här med mina föreläsningar. Hoppas Hoppas verkligen att den föreläsningen jag nu jobbar på, blir av.....det var juh ett tag sen sist och det är juh så jeffla skoj!
Ska kanske lägga ner lite mer krut på att jaga kunder....

Får kanske ta tag i de där igen....!

Nu ska jag nog sätta mig med lite kaffe o glo på dumburken, nattens enda vän....inte många kvar på msn nu!

Hörru bloggen! Sov gott dööö, vi hörs la kanske imorn igen...så får du veta hur natten varit....!

//Tobbe...
... din vän i etern, i mörkret och inatten....


Kommentarer
Postat av: Thaisås

Det spelar ingen roll VEM thaisås är, huvdsaken är att du förstår innebörden som jag lärde dig för inte så länge sen;) Akta er när ni käkar thaimat så ni inte får hemmagjord thaisås på;)

2008-01-31 @ 16:17:01
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0