Första dagen den här gången!

Då var de här....

Det nya året...

2008...

De förra slutade och de nya började i ett tillstånd som jag sällan befinner mig i.... Jag var dräng! Tokigt full, men sjukt skoj!

Fyrverkerierna var toppen!

Maten var underbar!

Sällskapet, som vanligt, tokigt trevligt!

Fått P-plats idag, så jag var ute o flyttade bilen...tog vägen för Mc Donalds så jag har fått lite frisk luft. Resten av dagen har spenderats på soffan....utslagen och däven! lite trött...om man säger så!

Imorn börjar jobbet igen, P-möte o sen äre fotboll.
Torsdag blir de fotboll och hockey, fredag jobb o söndag fotboll och sen drar det igång igen..=)

Vi hörs..nu tänker jag förflytta mig till sängen istället för soffan..duschen först..:D..hörs då!

//tobban

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nu måste bara jag komma å störa å rätta till lite.. men va det inte max du åt;p hihi

2008-01-02 @ 12:49:49
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0