Fredagkväll!

Nu är det fredagkväll!
Klockan är ungefär 22:20, iallafall när jag börjar skriva!

Idag har varit en sån där konstig dag. Jobb, P-möte...hmm, vad hände där igentligen. Ganska tuffa disskusioner, inga klartecken. Fortfarande virrigt kring schemat o allt som rör våra timmar på hemmet......inget vettigt alls igentligen. Bara längtar till jag får ha mitt medarbetar samtal, finns så mkt jag är arg på och så mkt jag vill ändra på. Händer de inget så byter jag fan jobb. Börjar bli väldigt arg på ledningen nu!

Aja..skit i jobbet...en del annat trevligt har hänt idag...

Hjälpte Tonna så han fick lämna in sin bil, han smällde häromdagen...tugnt. Men han klara sig väl, lite ryggont...men de är sånt som går över o de är juh en DJÄVLA TUR! Bilen är juh bara världsliga ting, även om de bränner hål i kassan! Finns här vännen bara så du vet!

Efter jag hjälpt Tonna, så hade klockan blivit närmare 16. En snabbis på stan, lite krubb o sen slappis i soffan!

Laddade BIG TIME, inför comebacken på innebandyplan! ohhh...Oj vilken comeback sen. Har aldrig förrut varit så trött. Har aldrig förrut gjort så få byten...för helvete, var är allt folk! Att vi sen vann med 2-1 och jag gjorde 2-1 målet. Är juh för övrigt, HUR STORT SOM HELST! Aja...jag är inte bäst på innebandy, nästan inte bra alls. Men satan så barnsligt roligt det är att göra mål. Avgörande mål är juh med andra ord hur kul som helst att göra.

Så med andra ord....ni som följer bloggen....vet juh att jag satte 3 bollar sist jag spela....o nu idag gjorde jag ett mål!  Fatta storleken, fatta bragden....aja..nu tar jag i...men de känns nästan så....Nu längtar jag till nästa fredag...Nästa match...var är all publik på Elitens matcher!

Kom igen nu!

Nu ska jag mysa färdigt i soffan, packa lite i väskan och sen lägga mig i sängen!
Imorn bär det av till Stockholm, Upplands-Väsby. För konferens med Svenska FotbollFörbundet....så skoj! Vi hörs alltså på söndag....eller på måndag...o har ni tur så ses vi!

//Tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0