Helgen i Stockholm, en konferens med SvFF!

Nu är det måndagkväll, jag vet att ni väntat, funderat och varit väldigt nyfikna på när jag ska berätta om vad jag igentligen gjorde i vår huvudstad under helgen.

Ni behöver inte vänta längre, jag tänker nu berätta!


Jag satt, jag lyssnade, jag antecknade som en galning (troligtvis i onödan, då vi får alla PP o OH-bilder på mail i veckan), jag gick på toan massor med ggr (jeffla vatten o kaffe), käka jättegod mat (men framförallt för mycket), jag fikade massor och jag sov på tok för lite..!

De var min helg!

Nerrå, skämt o sido...lite iallafall...

Konferens var jätteskoj, väldigt lärorik, men vi satt rätt mycket och ni som känner mig vet att jag tycker det är rätt jobbigt att bara sitta stil! Det var också väldigt trevligt att träffa alla människor från olika delar av Sverige, alla med samma intresse som en själv....att de fanns så många...det visst jag inte..*haha*

Efter helgen nu är jag rätt trött....träningen ikväll gjorde dock att jag blev lite piggare, under en timme! Men nu är jag jättetrött.. igen!

Kommer nog bli tidig läggtid idag, jobbar ändå en hel del imorn...o har jag räknat rätt är det nästan 11 dar irad med arbete när jag nu är klar med denna intensiva period!

Skönt att jag har min fotboll, den får mig att komma på vad jag verkligen älskar....!

Bekymmer i mitt huvud...hur ska jag lösa de här....!? Vem ska jag prata med.....!? svårt...de kan vara känsligt...!
Jag behöver nån...hmmm....a va fan...får väl lösa de själv annars....haha

som vanligt...

//Tobbe
som vanligt..

Kommentarer
Postat av: Bara Linda

Halloj!
Ja, det var inte igår vi hördes av. :( Vart var utbildningen? På Bosön? De brukar ju hålla till där. *skratt* Var där själv för några helger sen och spelade Post SM. Så nu har jag gjort mitt första mästerskap! *asg*

Själv jobbar jag och står i. Försöker fixa med en skidresa till Vemdalen med fritidsgården. Så det går jag o hoppas på nu!

Händer det något spännande i helgen?
kram kram

2008-01-29 @ 12:53:23
URL: http://baralindaaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Du vet var jag finns. Tobias. /Thaisås;)

2008-01-29 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0